Sekretarijat za finansije, imovinu i ekonomski razvoj
Sekretar: dr. Bulatović Dragan, dipl.ecc
tel: 068/898-808
e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Sekretarijat za finansije, imovinu i ekonomski razvoj vrši poslove uprave koji se odnose na:
- Pripremanje, planiranje, izradu i izvršenje budžeta Opštine;
- Dostavljanje podataka nadležnim organima o prihodima, izdacima, budžetskom zaduženju, neizmirenim obavezama, nepokretnim i pokretnim stvarima sa kojima raspolaže Opština;
- Izvršavanje plaćanja po zahtjevu potrošačkih jedinica;
- Vođenje glavne knjige trezora;
- Upravljanje raspoloživim novčanim sredstvima na konsolidovanom računu trezora;
- Vođenje evidencije i upravljanje dugom Opštine;
- Pripremu završnog računa budžeta Opštine;
- Utvrđivanje, naplatu i kontrolu lokalnih javnih prihoda;
- Vođenje registra poreskih obveznika;
- Učestvovanje u izradi propisa koji se uređuje sistem lokalnih javnih prihoda;
- Prijem i obradu svih poreskih prijava poreskih obveznika;
- Vođenje poreskog knjigovodstva;
- Poresku kontrolu;
- Redovnu i prinudnu naplatu poreza ;
- Izradu propisa koji se odnose na raspolaganje imovinom Opštine;
- Pripremu pojedinačnih odluka i ugovora za predsjednika Opštine i skupštinu koji se tiču raspolaganja imovinom Opštine;
- Vođenje jedinstvene evidencije imovine Opštine, u skladu sa zakonom;
- Racionalno i namjensko korišćenje i upravljanje imovinom Opštine;
- Upis prava na nepokretnostima, eksproprijaciju, parcelaciju, razgraničenje i druge upravne poslove u vezi sa imovinskim pravima Opštine;
- Zaštitu imovinskih prava Opštine pred sudom i drugim organima u skladu sa zakonom;
- Pokretanje postupka prodaje i davanja u zakup nepokretnih stvari i drugih dobara kojima raspolaže Opština;
- Pripremu predloga ugovora o prodaji, razmjeni, zakupu, uspostavljanju hipoteke ili fiducije i sl, zaključivanje tih ugovora kada je posebno ovlašćena i praćenje njihove realizacije;
- Razvoj preduzetništva, unapređenje poslovnog ambijenta, podsticanje otvaranja novih radnih mjesta i zapošljavanja;
- Utvrđivanje ispunjenosti uslova za tehničku opremljenost poslovnih prostora i izdavanje odobrenja za obavljanje, odnosno rješenja o prestanku obavljanja djelatnosti;
- Podsticajne mjere u oblasti poljoprivrede, ruralnog razvoja, zanatstva, turizma, ugostiteljstva i dr.;
- Rješavanje o upisu i vođenje registra poljoprivrednih proizvođača;
- Dostavu podataka o privrednim subjektima nadležnom organu radi upisa u Centralni turistički registar
- pripremu propisa iz nadležnosti Sekretarijata i praćenje njihovog sprovođenja;
- pripremu izvještaja o postupanju u upravnim stvarima iz svoje nadležnosti;
- pripremu izvještaja o stanju u oblasti,kao i pripremu informativnih i drugih stručnih materijala za Skupštinu, predsjednika Opštine i organe uprave iz svog djelokruga;
- upravni postupak za slobodan pristup informacijama iz svog djelokruga;
- druge poslove iz svog djelokruga, u skladu sa zakonom i drugim propisima.